Home » , , , , , » MUK, NEVERICA, SUZE... Ovako su učesnici "Parova" reagovali kada su čuli da je Đoša umro (FOTO)

MUK, NEVERICA, SUZE... Ovako su učesnici "Parova" reagovali kada su čuli da je Đoša umro (FOTO)

MUK, NEVERICA, SUZE... Ovako su učesnici "Parova" reagovali kada su čuli da je Đoša umro (FOTO)

Učesnici rijalitija "Parovi" su ovog jutra, nažalost, popili kafu bez Bogoljuba Mitića Đoše

Smrt Bogoljuba Mitića Đoše potresla je i učesnike “Parova“, čiji je glumac bio sastavni deo, s obzirom na to da je vodio Jutarnju kaficu na televiziji Happy.
Ovog jutra kafica je prošla bez Đoše… Voditeljka je tužnu vest saopštila učesnicima nakon što se pojavila umesto njega, a nakon što su saznali da je Đoša preminuo, mnogi su briznuli u plač.
Printskrin: TV Happy
Printskrin: TV Happy
Ni voditeljka nije mogla da se suzdrži od plača, a Miljana i Vesna Rivas bile su sve vreme u suzama.
– Pre nego što počnemo emisiju, ja ću morati našim “Parovima” da prenesem tužnu vest, pošto ništa ne krijemo od njih. Moram da vam kažem da je naš prijatelj i kolega Đoša preminuo jutros od posledica srčanog udara… Ja sam došla na posao i sad sam saznala – rekla je voditeljka potreseno.
Printskrin: TV Happy
Printskrin: TV Happy
Nastao je muk, niko nije mogao da poveruje, a Vesna Rivas i Miljana odmah su zaplakale.
– Iskreno saučešće njegovoj porodici, prijateljima, saradnicima. Bio je čovek pun duha, koji se trudio da uvek prikaže veseliju stranu, da nikog ne opterećuje…
Printskrin: TV Happy
Printskrin: TV Happy
– Ja sam zadnjih nedelja pratila njegovu sreću, gledala sam mu u karte, on je samo ponavljao “sve se odvija, sve se odvija”, i neki novi posao, i ona istraživanja kojima se bavio… Počeo je naglo da drži dijetu, to je mala opomena svima da ne bi smeli tako naglo, vrućina smeta – otkrila je Vesna Rivas i poručila srčanim bolesnicima da se čuvaju.
Printskrin: TV Happy
Printskrin: TV Happy
Foto: Telegraf
Foto: Telegraf
Pogledajte kako je izgledalo jutro sa Đošom, u njegovoj poslednjoj “Jutarnjoj kafici” sa Parovima:

Share this article :
 
Copyright © 2015. Balkan Uzivo Tv